måndag 13 juni 2011

Sitter på Johannas dator så ni idag blir det lite tillyxat med åäö ;)
I morse gick jag upp 7:30 och gick igenom materialet, vässade, pennor, trasslade ut garn osv. En av flaskorna med vattenfärg hade gått sönder så alla färgflaskorna fick bada! Är mycket glad över att jag packade in färgen i två plastkassar, skulle varit lite sådär om allt skolmaterialet hade blivit grönt, haha. Efter det gick jag ner och åt frukost på guest houset. Ägg, rostat bröd, te och banan. Mycket gott! Farhana, rektorn på Jenniferskolans man kom och hämtade oss eftersom det kan vara lite farligt att åka buss och bil under strejken, han tog oss till deras fina lägenhet och vi fick förutom träffa Farhana också träffa dottern, farmodern och deras maid. Mycket trevliga! Där mest tog vi det lugnt, småpratade, drack te, kollade på tv samt åt massvis med deras underbara, underbara mat! Vi till och med sov 1-2 timmar på dotterns säng, snacka om gästfrihet!  
På kvällen kom Shimul och hämtade oss och vi gick ut och åt.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, klockan är 23:24 och de är skola i morgon.

Kram Maria

1 kommentar:

  1. åååh så trevligt det låter :D men kanske inte så trevligt för dig att behöva bada all färg men jag tror inte färgen klagade XD

    kram kram

    SvaraRadera